Man är alltid så effektiv i hjärnan kvällen INNAN man går och lägger sig....

God morgon!

Eller god morgon och god morgon, har varit vaken sedan klockan 8. Fick för mig en liten idé om att jag skulle vara effektiv nu på förmiddagen innan jag börjar jobba klockan 14. Efftektiv har jag varit men det blev inte riktgit som jag tänkt mig. Tanken var att stiga upp runt 8, 9 - tiden så jag kunde vara i stan vid 10 och shoppa lite juuulleaaaavor och sedan dra till friskis på Ön för att träna skivstång / kondition. Perfekt att träna på ön innan man ska jobba då det tar ca 3 minuter att köra till jobb sen. Men när jag kom upp och insåg att jag frös så in i helve*e och det var rugg väder ute satte jag mig framför tv:n med mitt stora duntäcke inlindat om mig istället (Inte så himla effektivt i och för sig). Åt frukost. 2 st knäckemackor med ägg och ett äpple om det är någon som är intresserad. Sen blev tiden över 10 och insåg då att det skulle bli lite tight med tiden om jag skulle hinna med att träna klockan 12 med. Då kom jag på att jag bara jobbar till 14 imorgon så det blir ju en bra julklappsshopping dag direkt efter jobb! Nu är det bara så här att jag inte är så värst sugen på att träna heller. Har tränat mån, tis och ons och känner mig lite mör i kroppen men träningsverken i armarna från helvetet! Hmmm.. What to do, what to do?? (Igen)

Nu ska jag i alla fall koka mig lite kaffe. Fortfarande inte fått upp värmen :-S

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Sophie

meeeh... hade inte din jobbtid blivit ändrad så du skulle börja tidigare?? var ju därför du inte kunde va med på bartömningen igår...

2008-12-18 @ 18:11:26
Postat av: Anonym

Joo det hade den. Men sen ringde de igen på eftermiddagen och sa att de hade mixat ihop tiderna och att de hade tillräckligt med personal så jag behövde inte börja tidigare, om jag inte ville förstås.

2008-12-18 @ 20:19:56

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0