Lördag kväll / nästintill natt

*Gäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp*
Ööörrh! Heeej! Trött... Kort inlägg idag. Har jobbat kväll. Ska jobba imorgon bitti. Börjar 7.30 så jag ska alldeles strax sussa. Kollade på El Classico med paps men insåg precis att jag inte orkar mer. Får se vad matchen blev imorgon. Blir nog en sväng till Lund imorgon till min vän Pontus så det blir lute ont om tid tillbloggen imrgon med. Men jag uppdaterar på måndag. Ooajjj.. Jag har så satans ont i mitt långfinger. Drämde in det i bordet idag på jobb och det knäckte till nåt så fruktansvärt men gjorde inte jätte ont just då. Men NUUUUU.. Oajoajoaj!!!! Svullet och varmt e det med. Hoppas det blir bättre till imorgon.. Jajaj.. Roligare inlägg lovas inom kort.. Haha.. Man måste ju tänka på sitt rykte. Enligt Danne skriver man nämligen bara blogg för att få status.. Hahahaha.. Knast! Fast några av mina läsare kanske håller med??

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisan

STATUS-Sökare!!!!!!!!!!!!!

2008-12-14 @ 11:50:26
URL: http://http//:www.nogg.se/anxiety

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0