Julfest - Otrohetens fest!

Män. Varför fortsätter jag att förvånas?? Jag blir så otroligt arg, ledsen och besviken. Varför fortsätter jag att gå på dessa julfester? Det är ju alltid samma sak! Oooops, där låg "Lars" och "Lisa" hånglandes bland chipspåsarna. Men vänta nu lite? Har inte "Lars" sambo??? Jooooo då! Det är klart han har. Ungefär så gick det till plus en helvetes massa mer. En man som stötte på mig som skojade om att ringen på fingret inte betydde något. Hans ring betydde ungefär lika mycket som min och pekade på min exklusiva H&M ring för 39.90:- Saken gjordes inte bättre av att runt 2 i natt fick jag ett sms av en annan person som skrev "God natt snygging! Inte utan att man blev lite sugen på dig ikväll. Hemlis! ;-) puss" Men HALLÅ!!!! Hur vågar man ens?? Den här personen är mycket medveten om att jag vet hur hans levnadssituation ser ut. Hur vågar man ens skicka iväg det här smset och äventyra hela sitt förhållande?? Vad är det som säger att jag inte kommer att säga något? Nu kommer jag ju givetvis inte det men att äventyra det så är så fruktansvärt korkat att jag bllir rädd. Men är loppet kört? Kommer det alltid att vara så här? Finns det inga seriösa män? Eller finns det det men det är bara jag som e dum i huvudet och inte fattar att det är tillåtet att hångla på julfesterna??? E det så? Har jag gått och blivit pryd???Om det är så såvill jag fan inte ha ett förhållande.


Fortsätt hångla på julfesterna! För all del! MEN FAAAN INTE OM DU HAR SAMBO!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men HERREGUD! Vad är det jag läser? Och nej, du är varken dum i huvudet elr pryd - De är fan svin hela högen! Näe, vet du vad?! vi ska minsann ta och leta upp vars en RIKTIG MAN. Du förstår, Riktiga Män gör inte så. Det är bara svinen som gör så! Pusselipuss på dej snygg

2008-12-05 @ 15:25:30
Postat av: Lisan

Hahaha....lugn, Nettan!!! Lugn :)

2008-12-06 @ 13:15:37
URL: http://www.nogg.se/anxiety

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0