Jag hade en gång en......

Jag hade en gång en kjol....... En så fin, så fin, så fiiin kjol! Jag skulle ha den på reunion partyt som skulle äga rum den 4 december. Den 4 december skulle bli en hejdundrandes kväll med de gamla klasskompisarna som man hade från 1:an till 9:an. Kjolen var bjuden. Det var min hedersgäst som jag köpte för 800 kr på MQ. "800 kr för en kjol!!!" tänker ni. Men ni vet inte, ni kommar aldrig att förstå mig!!!  Det var inte vilken kjol som helst.!!! Den var en fiiiin kjol. FATTAR NI!!???!!Kjolen finns inte mer......
 


OJ! Jag måste putsa spegeln ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har Anna lämnat tillbaka kjolen hon skulle ha den 6 december?? Fin juu!

2008-12-03 @ 09:44:27
Postat av: Sara

Ja den var fin men sånt e livet när man ska till Vegas baby!

2008-12-03 @ 11:54:11
Postat av: Anna

Jag ska lämna den imorgon. Har inte råd :( Meeeeen som ovanstående kloka person sa man ska ju till Las Vegas Och visst var det ett överdrivet pris?????

2008-12-03 @ 13:14:29
Postat av: Lisan

Nu ska jag gå emot strömmen bara för det! Behååååååll den ;)

2008-12-03 @ 20:52:31

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0