Ibland är jag så trög! Haha

Korkad blondin? Ja, ibland i alla fall! Ni vet M som jag dejtade i somras? Jag pratar lite då och då med honom på msn fortfarande. Han har flyttat till ny lägenhet nu och bjudit över mig några gånger utan att jag kunnat och idag skickade han och skrev "Myskväll ikväll?" Jag svarade då "Ja, det blir en lugn kväll ikväll" Då loggade han ut! Jaha tänkte jag. Skit i att säga hejdå gör det. Sen kom jag på.. Hmmmm. Undrade vad han menade med det? Han kanske menade om jag ville komma över på myskväll? Haha.. Korkat svar av mig då. Han kanske kände sig dissad och blev sur? Fast det tror jag inte. Han är inte en sån kille som bryr sig om något sånt. Vad tror ni han menade?

En annan sak som hände mig i dagarna när jag och Brian jobbade tillsammans var att en kund kom till mig och klagade på att det kostade 5 kronor att gå på toaletten. Det var för jäkligt rent ut sagt när det vare sig fanns ljus eller toapapper där! Trevliga jag, "kunden har alltid rätt" - jaget, visade medhåll och sympati för kunden med det falskaste leendet jag kunde åstadkomma. Jag missuppfattade det här med att det inte fanns "ljus" på toan och sa " Nej men jag ska höra med Christopher om vi kan göra det lite mysigare där inne och kanske sätta in ett värme ljus". Kunden fräste till och stack iväg. I samma sekund som Brian log och sa att det nog inte var ett sånt "ljus" han menade brast jag i skratt och skämdes för min totalt korkade kommentar. Brian han skrattade nästan så att han grät. Korkad? Vem? JAG????


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha så ball :D klart han menade att ni skulle ha myskväll :D nettan...skönt att man inte är ensam om att vara dum blondin ibland :)



Sitter här och skrattar för mig själv :)

2008-12-27 @ 22:17:30
Postat av: Anna

Haha.. Ja, visst menade han det?? Usch vad korkad jag e! =) Haha.. Men jag bjuder på den =)

2008-12-28 @ 14:36:30
Postat av: B.

Haha, trodde aldrig du skulle skriva om det! O klart killen ville mysa med dig, är inte det uppenbart? Who can blame him ;);)

2008-12-29 @ 00:45:43
Postat av: Anna

Din lilla charmör B!

2008-12-29 @ 11:54:02

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0