Fredag, härliga fredag?

Godmiddag!

Rullade ur sängen för lite mer än en timme sedan. Och rullade, jo! det gjorde jag. Helt fantastiskt vad man kan trycka i sig när något är gott. Sophie är ju den bästa värden ever och bjöd på allt möjligt gott. Det var glögg, vinglögg, julmust, hemmagjorda peparkakor, kolor, knäck, chokladgojsegott. Det bjöds även på nötter, clementiner och vanligt vin. Missade jag något? Att man sedan hade trevligt sällskap i form av Emma, Mia och givetvis Sophie då gjorde inte kvällen sämre. Riktigt trevligt hade vi. Emma var tvungen att gå runt 22 men vi andra ansåg väl inte att vi var nöjda utan plockade istället fram vinet. Till vinet blev där även roliga lekar lekta. Hur kul som helst hade vi. Klockan 24 pälsade vi på oss för att följa Mia hem. Det var en härlig promenad då det snöade. Och det var inte så där typiskt "skånskt snöande slask" utan det var rikligt med snö som la sig på marken. Perfekt avslutning på en bra kväll.

Mardrömmar hade jag givetvis i natt. Jag sover väldigt oroligt här i Kristianstad och drömmer alltid så sjuka drömmar. Vaknade med ett humör som inte var, eller är fortfarande för den delen, det bästa. Ska egentligen träffa Pontus ikväll men jag tror att jag får föreslå en annan dag, Tjejerna ska se idol hemma hos Hanna så jag känner nog mer för att åka hem dit och bara "va" Med Pontus måste jag ju ändå anstränga mig för att va lite trevlig och det är ju inte speciellt kul om man inte är på humör. Men tjejerna får ta mig för den jag är =) Tror inte han tar ialla upp då han var ute på julbord igår och det blev nog ganska sent. Då är man ju inte på topp trim dagen efter heller.. Aja.. Vi får se..

Här är lite bilder från gårdagen med de underbara tjejerna Mia, Sophie och Emma. Puss på er!









Tack Sophie för bilderna. PUUUUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love youu ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0