Eftermiddagen gick i harmonin och skönhetens tecken..


Oh! Im in heaven! Precis hemkommen från Frida. Eller Frida och Frida, från salongen där hon jobbar. Hon färgade mina ögonfransar och gjorde en ansiktsbehandling på mig. Hon la först en mask som innehöll någon slags syra, aha,  som fick ligga på max 10 minuter (tror jag att det var). Sedan gjorde hon en portömning som gjorde nåt så fruktansvärt ont att jag KNAPPT kunde stå ut! Eller det gjorde inte såå ont hela tiden utan det var området kring näsan som fick ögonen tillverka floder som rann längs kinderna. När det var över var jag knall röd i hela ansiktet. Hon la då en lugnande svalkande mask som var väldigt skön. Nu känner jag och min hud oss redo för nyår! Bring it on, bring it on! ♥


Kommentarer
Postat av: anki

oh, har du sett han? Själv har jag inte fått göra det ännu, väntar på om han ska ha ngn turné så jag kan åka och kolla på honom =) ingen fara, skönt att det löste sig. Kram!

2008-12-29 @ 20:09:11
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0