Earthquake!!!!!!!!!!!

GUUUUD! Vaknade upp runt 06.20 av att sängen skakade. Den skakade som faaaan! Sätter mig upp yrvaken och undrar vad det är som händer. Det mullrar och låter konstigt. Hinner tänka att det kanske är en jordbävning men slår fort bort tanken igen, hallå? det händer ju inte i Sverige. Inte så man känner av det så här tydligt i alla fall. Springer in till mams o paps (är i Malmö nu så jag bor hos dem) och mamma är vaken och ser också lite halvt förvirrad ut. Jag undrar vad det där var och hon lugnade ner mig med att det nog bara var en lastbil som körde utanför. Men hela sängen skakade ju?! Aja.. Jag kanske överdrev. Jag har ju drömt konstigheter förr. Allt från främmande människor som står framåt lutade över min säng till småkryp i madrassen. Jag är inte förvånad om jag skulle drömt det. Men klockan 8.30 vaknade jag igen då jag fick ett meddelande från Lisan där hon frågade om jag kände skalvet i morse. AAH!! Det VAR ett skalv! Helt sjukt ju. Slog på nyheterna direkt och får det åter igen konstaterat. Det var ett skalv som mätte 4.7 på richterskalan. Ska aldrig mer tvivla på mig själv! Känner jag en jordbävning då ÄR det en jordbävning och ser jag småkryp i madrassen då ÄR där småkryp i madrassen =).  Nu ska jag slänga i mig lite frukost och promenera till friskis och träna klockan 12. Ha en bra dag. Förhoppningsvis utan fler skalv!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha....så ballt att du inte fattade det först :D Men, du ska lita på daj själv hädanefter ;) Å duuu....dom har varnat för efterskalv, så ta det lugnt :)

2008-12-16 @ 18:59:32
URL: http://http//:www.nogg.se/anxiety
Postat av: Anna

Haha... Aja, VARNAT har de ju inte! :-p

2008-12-16 @ 21:25:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0