Dagens i - landsproblem! När f*n ska jag ha tid att träna?

Sitter här och funderar när i veckan jag har tid att träna. Det ser pyrt ut kan jag berätta. Nu blir det mycket jobb och helgdagar så tiderna på friskis stämmer inte riktigt ihop med mitt schema. Jag hade kunnat träna på gymmet imorgon innan jobb. MEN mina hörlurar till ipoen är i paj och jag har inga andra och ipoden är ett MÅSTE om man ska till gymmet. Annars blir jag noll motiverad till träning. Var kan jag få tag på ett par hörlurar ikväll?? Jag paaaaallar verkligen inte sticka till mobilia eller maxi eller något sådant ställe där det är as mycket folk som trängs för att få tag i den sista julskinkan. Nej, verkligen inte. Det är inte ens ett alternativ. Någon som har ett par att låna ut kanske???  Så imorgon förmodligen gymmet. Julafton jobbar jag morgon så där blir det inte tid.  Juldagen innan jobb är nästa tillfälle. Ett medelpass på heleneholm klockan 11. Ska du med Sara? Annandagen är inte ett alternativ det heller då man är bakis. Lördagen därefter skivstång/kondition klockan 11 på ön. Söndagen medeljympa kl 11. Men det var ju inte så illa pinkat! Det blev ändå 4 träningstillfällen! Då har man till och med råd till att skolka ett pass om man så vill =) Imorgon eller på söndag känner jag att det kan bli. Vilken press jag fick påmig nu när jag berättade för er vilka dagar jag ska träna. Nu ser ni hur pass bra min dislplin på mig själv är =) Upp till bevis!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0