Är jag gravid???

Det är helt sjukt så mycket SKIT det är på tv på förmiddagen! Satt och pluggade med tv:n på och blev distraherad av twins som är ett tv- shops liknande program, där de sålde den här ab-tronic. De visade före och efter bilder och den här SKULLE JU VERKLIGEN FUNGERA! My ass att den gör! Före och efter- bilderna var ju retucherade eller så var det så enkelt som att man tog en bild när magen var "normal" och sedan en när man spänt ut den. Jag gjorde en liten paus i mitt pluggande för att göra ett litet eget experiment =)

Annas mage FÖRE


Annas mage EFTER


Och nu sitter jag här helt kär i min gravida mage!!!! Ooo.. Vill ha! =) (Den "gravida" magen är den sista bilden ;-) )

Kommentarer
Postat av: Sara

Så smal du är!

2008-12-16 @ 14:55:44
Postat av: Johanna

Het mage!!!

2008-12-16 @ 20:42:03
Postat av: Anna

Visst är den sista fin? Jag passar att vara gravid! =)

2008-12-16 @ 21:33:31
Postat av: B.

fan lillfrysen, du är ju riktigt het, grrr ;)

2008-12-17 @ 16:51:39

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0