Anna - Oförmögen att älska en man?

Jag tog mig en liten impuls tur til Lund igår igen kan jag meddela. =) Väldigt väldigt trevligt. Dock vet jag inte. Jag är så himla komplicerad. Vet inte vad jag tycker, tänker och känner och det skapar en massa problem. Vet inte om det är för att jag är för kräsen, men det vill jag ju inte påstå att jag är. Men ÄR jag det? En fråga jag inte kommer att reda ut idag. Kan inte sätta fingert på vad det är men något är det. Får se om det blir en dejt nummer tre... Börjar tvivla på mig själv om jag någonsin kommer att kunna bli kär igen. Jag har alltid haft svårt att bli kär. Tror att jag lätt kan TRO att jag är kär men är inte det på riktigt. Har nog bara varit kär 2 gånger i mitt 25 åriga liv. Jag klandrar inte killarna jag träffar för de flesta är faktiskt riktigt underbara. Jag klandrar mig själv och mitt hjärta. Tror att mitt hjärta blivit så pass skadat på vägen att det inte vill läkas. :-S ATTANS!


Kommentarer
Postat av: Frida

Livet är inte lätt och kärlek är ännu svårare. Det blir inte lättare heller när så många män är svin.

2008-12-10 @ 17:43:39
Postat av: Petra

Ojoj, vad jag känner igen mig..

2008-12-10 @ 22:55:58
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0