I sommarens soliga dagar!

Oooh vilken underbar morgon! Vaknade av mig själv klockan 9. Kokade mig en kopp kaffe och gick sedan ut en sväng för en liten morgon promenad. Helt underbart! Nu har jag precis ätit frukost och sitter med min andra kopp kaffe här brevid. Jag är så glad. Vaknade på ett strålande humör och fast att jag vet att jag ska jobba nu klockan 14 så håller det i sig. Ska alldeles strax lägga mig och sola lite på balkongen för att få avnjuta de sista timmarna sol på ett tag. Nu till helgen ska det ju inte bli något vidare väder. Bryr mig inte så jätte mycket för jag ska ju ändå jobba men det behöver ju inte vara helt igenmulet och regna. Mitt humör är väldigt beroende av vädret. Fast vems är inte det egentligen?

Möllan blev det som sagt igår. Blondingänget vill jag kalla oss. Först var det jag, Johanna och Frida som satt där. Vi åt och drack en öl. Senare kom Sara och gjorde oss sällskap och senare kom Tezz. Det var trevligt. Länge sedan vi träffades alla samtidigt kom vi fram till. Även längesedan vi alla gick ut tillsammans så det bestämde vi även ett datum till. Lördag den 16 Agusti om det är någon som vill hänga på =)

Fredag idag ja. Kunde kvitta. Känns inte som fredag. Allt jag känner är att jag ska jobba 7 dagar i rad nu. Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Det är liiiiiiiiiiite ångest faktiskt. Riktiga piss tider är det med. Nu i helgen jobbar jag bara morgon och sen nästa vecka jobbar jag nästan bara kväll. Det skulle ju kunnat vara tvärt om. Men men.. Man tar väl sig igenom det med. Bara det blir måndag så man kan börja se slutet på tunneln. Så nu börjar jag alltså jobba klockan 14 idag. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. M ville att jag skulle komma till ribban där han skulle grilla med sina kompisar men jag vet i f*n. Komma dit helt svettig, trött och skabbig och träffa ett flertal av hans kompisar som jag aldrig träffat innan. Låter sådär lockande. Men vi får se. Jag KAN ditlockas om jag blir lovad att jag får spela kubb. Det har jag inte gjort sedan midsommar och jag tycker det e så himla kul så det vore en morot i så fall. Men men,, Allt är beroende på humör och hur pigg/trött jag är.


Nu ska jag i alla fall byta om till bikini och lägga mig på ballen. Ha en bra solig dag. Pussssssssssssssssssss and Loooooooooooooooooooove! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Blond and Blonder falska blondiner är vi hela högen!

2008-08-01 @ 14:11:19

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0