Veckan som gått

Kass uppdatering jag vet. Men jag har inte hunnit. Varit i full gång men jobb o sånt ni vet. Blir en snabbis idag. Det kan vara nog så gott med snabbisar =) Kom på att jag rostat två mackor precis som ligger och blir kalla ute i köket. Ah.. Aja.. Får ta de enare. Vad har hänt då? I måndags var jag med Sara och Frida på dagen. Vi var hemma hos Frida och hängde, Jag krängde i mig 12 bitar sushi från Hai medan Frida färgade Saras ögonbryn och lockade hennes hår för att testa någon frisyr inför förlovningsfesten på lördag. Den ska ju bli fantastiskt kul. Längtar riktigt mycket. Längtar nästan mest efter choklad och passions tårtan =) Muuums! På måndagskvällen sedan tog jag med mig två flaskor vin och åkte till Sara för lite tjejkväll med Sara (duh!), Johanna och Frida. Och tjejkväll det blev det. Efter tre flaskor vin blev det till och med lite dans =) Mina vinare var goda men den Sara hade var näst intill det äckligaste vinet som jag smakat. Det kommer tätt intill det röda vinet (Sherryn???) hon bjöd på när det var VM. Sara, vad är det med dig och äckliga viner?;-)

Förresten! Klänningen och skärpet har kommit!

Klänningen satt som en smäck! Passade riktigt bra. Nu när jag vet hur storlekarna är vill jag bara beställe mer, mer och MEEER! Skärpet var också riktigt snyggt! I like Asos.com!

Igår var jag hemma hos Karin och grillade. Det var en riktigt trevlig kväll! Har tyvärr inga foton då jag glömde min digitalkamera hemma hos Sara när vi hade tjejkväll i måndags. Men jobbetjejerna var duktiga med att handtera sina kameror så jag snor nog lite bilder från dem och lägger upp sen. Riktigt trevligt var det i alla fall. Det blev till slut Jag, Karin, Emelie, Carro, Christina, Jenny, Sara och Björn och Brian. Det blir dock alltid mycker jobbprat på sådana här fester. Mycket skitsnack om kunder och mycket prat om roliga minnen från galna firmafester och liknande =)

Nu är det snart jobb. Det är jag och Karin som börjar klockan 14. Jobbar till 21. Sådär kul. Men Björn eller Brian ska joura så det blir kul. Sen är det direkt hem till M då vi inte kommer kunna ses med denna veckan. Men det gör kanske inget? Det är kanske bra? Hmm.. Vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Elleeee

Det var den tårtan jag också ska satsa på ikväll :D mohahaha

2008-08-16 @ 15:51:39
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0