Allt är inte guld och gröna skogar!

Allt är inte guld och gröna skogar. Nej, verkligen inte. Jag är så irriterad idag. Vet inte om jag var det redan när jag vaknade eller om det var en viss M som störde mig när han skulle upp och jobba. Han var så otroligt störig. Kittlade mig under fötterna, la sig på mig och blåste mig i örat. Ja, allt för att väcka mig helt enkelt. Jag blev sjukt irriterad och sjukt sur. Men det verkade inte han bry sig vidare om då han tyckte jag såg rolig ut när jag va sur och fortsatte att skratta. Alla som känner mig vet att jag inte har dåligt morgonhumör men idag har jag fan det. Öööörhh.. Jäkla piss dag. Varför ska man vara så omogen? Sen att jag dessutom fick palla mig upp ur sängen o köra honom till jobb gjorde inte saken bättre. Han tjatade o tjatade om skjuts då det regnade och han inte ville cykla. Han jobbar i stan så sin egen bil kunde han inte ta då det numera kostar 20 kronor i timmen att parkera! (Heeeelt sjukt men det kan vi ta en annan dag)  Hmm.. De här senaste dagarna har jag börjar fundera massor. Han är SKRÄMMANDE lik Richard ex. Massor av likheter och jag ser bara fler och fler ju mer vi är tillsammans. Varningsklocka? Vi får se.. Tar ju som sagt det som det kommer. Hmm.. Jag vet inte om det är jag eller vad fan det är som är fel? Det är ju ALLTID något fel.

Idag ska jag vara med Frida och den blivande Sara Escobar. Ska försöka att smyga in lite prat om Mr M mellan alla förlovningsfest planer och bröllopsnojor. Världens bästa tjejer! Älskar er.
 
Fridolin, Jag och blivande Escobartjejen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja där är vi! Jag är brunett där haha hoppas jag inte prata för mycket bröllop Kram Sara

2008-08-12 @ 10:48:19
Postat av: Lisan

SLUTA leta feeeeel o njuuuuuuut :D

Postat av: Elleeee

The real sex and the city ;)

2008-08-16 @ 15:56:14
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0