Sommaren är slut och livet i Kstad börjar ta fart!

Sådär ja! Då har man dragit igåg med allvaret igen. Nu är allt som vanligt och sommaren känns väldigt över. Lägenheten är städad, kylskåpet fyllt, frysen har fått sällskap av min första hemmalagade köttfärssås på tre månader och skolan har dragit igång. På ett sätt, eller nej, på FLERA sätt är det väldigt skönt men på ett annat sätt är det väldigt sorgligt. Älskar ju sommaren. Älskar mitt kära Malmö där man kan gå på afterwork och ta en runda biljard precis när man känner för det. Och nu när man befinner sig i Ksad och allt har dragit igång igen och är som vanligt är sommaren offeciellt över..

Idag har vi haft kursintroduktion och jag ska läsa barns tidigare tal- läs och skriv utveckling ur ett lärraroll perspektiv. Det ska bli mycket intressant. Hamnade i en vad som verkar bra basgrupp med en mycket het kille =) Jag och mina heta killar. Haha.. Nej men det kan ju vara kul att ha något att kolla på under diskussionerna ;-) Han liknar Olof Mellberg! Muuuums!! ;-)

För övrigt så har Björn bjudit ut mig på middag idag. Vi ska ut och äta någonstans. Allt verkar väldigt hemligt då jag frågade innan var det blev och så men det hade han inte bestmt än sa han. Det ska blir väldigt trevligt i alla fall. Det är ju kåren idag så Soffan & Co ska nog ut. Får se om jag kanske kan skynda på dejten och hänga på i alla fall. =) Fast det vill jag nog inte ändå. När han är så snäll och bjuder ut mig så är det ju inget jag vill skynda på. Trivs väldigt bra i hans sällskap så jag får helt enkelt prioritera. Björnsingen eller hur va det Sophie?? Hahahha.. Internt :-p Men det har och göra med att jag blev väldigt snutte nuttig på fyllan i måndags.. =)

Kommentarer
Postat av: Lisan

Vem e Bjööööörn? :)

2008-08-27 @ 21:07:12
Postat av: Anna

En potentiell drömprins =)

2008-08-27 @ 22:27:50
Postat av: Anna

En potentiell drömprins =)

2008-08-27 @ 22:28:18
Postat av: Lisan

Ooo...var har du träffat honom? :) Å hur länge har ni setts? ;)

Postat av: Anna

Se förklaring i det nya inlägget hjärtat ;-)

2008-08-28 @ 12:20:31

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0