Quality time

Nu är en normal arbetsvecka gjord. Bara 2 dagar kvar. Sen är jag långledig. 5 dagar. Känns lite onödigt då jag inte vet någon annan som är ledig och det ska bli kasst väder. Ska nog fråga om där är någon extra tid till mig. Inga planer inför helgen. Nästa helg blir det dock festligheter med Sara och Diego! Inte bara vi tre då men det är de som ska ha fest =) Det ser vi fram emot. 

Har inte skrivit på någon dag nu och har egentligen en del att uppdatera. Men för risk att vara tjatig så skiter jag i det =) Jag åt förrestern sushi igår. Ett ställe på dalaplan som heter Chill out. Mycket gott! Visste dock inte vad jag skulle ta när jag fick menyn framför mig. Där fanns ju allt möjligt! Trodde inte det var en sån djungel bland sushi rätterna. Det var inte bara en sida på menyn. Nä nä! Där var flera stycken! Men jag gjorde det enkelt för mig och tog 7 bitar. Det blav man INTE mätt på kan jag säga. Det var super gott men inte mättande.

Idag har jag inga planer. Trött och pallar inte dra iväg på några upptåg egentligen. Men samtidigt blir jag sjukt rastlös av att bara sitta här. Inte sovit hemma på 5 nätter nu. Men men.. Ska nog hoppa in i duschen o lägga någon ansiktsmask och göra vid naglarna. Lite kvalitetstid för mig själv med andra ord. =)


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0