Paris Hilton hade bokat fel dag!

Haha.. Saras kommentar. Den va gjuten. Ska i alla fall försöka förklara vad den betyder. Skulle ju påfest på Hilton hotell igår. Taggad till 1000 begav jag mig hem till Emmie klockan 19 för att lägga grunden med lite thaimat. Lagom mätta och väldigt belåtna lullar vi ner till Hilton hotell. Där ute står vi en stund och väntar på folk som ska komma med bussen från helsingborg och landskrona. När de anlänt ringer Emmie upp till Robban för att be honom komma ner och hämta oss. När han svarar fattar han ingenting. Vadå ikväll säger han? Det är inte förrän imorgon. Efter många om och men och efter många "DU SKOJAR MED MIG!?!!" från Emmie läggar hon på luren och konstaterar det faktum som vi redan listat ut. Han har sagt fel datum och festen är inte på fredagen utan på lördagen! Där står vi, 12 festsugna, extremt uppläädda och framförallt spritlösa människor. Vad gör vi nu? Vi går hem till Emmie och de bestämmer sig för att åka hem och hämta sprit och sen fortsätta festen hos Emmie och sedan dra ut till Etege. Jag pallar inte. Har helt och hållet tappat festsugen och att åka hem och hämta sprit när det är Malmö festival och bussarna är rövpackade och inte kommer i tid låter inte sprciellt lockande i mina öran. Så jag åker hem. Så så var det med de. Så fel det kan gå. Men jag är likaglad för det idag. =)

Imorgon beger jag mig hem till Kstad. Det ska bli så skönt. Jag jobbar till 15 och efter det kör jag. Jag får minsann sällskap i bilen den här gången. B som är lika med Björn ska också hem till Kstad, så jag erbjöd honom skjuts. Han har lovat att underhålla mig i bilen med roliga vitsar, gåtor och bil-lekar. Han sa även att han skulle hem och spåna på en lista med samtalsämnen så att det inte blir någon pinsam tystnad ;-) Haha.. Vi behöver inte gå vidare in på vem björn e men han är en kille från Kstad som också bor i Malmö. Så mycket kan jag säga. Inget komplicerat alls. =)


Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en trevlig tur du vill alltså inte se SATC filmen hos mig tonight? :)

2008-08-24 @ 11:33:32
Postat av: Petra

Hahaha. Klantskallar! ;) Hälsa Sophie så gott från mig!

2008-08-25 @ 11:06:25
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0