Man är ju inte ung längre!

ÖÖÖrrhh! Orkar egentligen inte det här. Va ute igår.  Det var inspark på kåren och det kan man ju inte missa. Så jag o Soffan korkade upp vars en vinare och mös. Efter vinet blev det en Lennart och lite cider, Inget speciellt att berätta. Det va kul. Ingen motivation att skriva. Slängde iväg ett sms till Björn precis och frågade om vi skulle ses. Nu ångrar jag mig för nu när jag sitter upp känner jag hur bakis jag e. Hoppas det blir bättre =)

Imorgon är det skola och det ska bli kul att äntligen komma igång igen. Mer om det imorgon. Nu får jag nog lägga mig en stund igen =) Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Lisan

Haha, oldie :P


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0