Lyckorus! Idag är en bra dag! =)

Hemkommen från dejten med Björn. Han är verkligen sjukt trevlig och rolig. Länge sedan jag skrattade så mycket. Sen gör det ju inte saken sämre att han är heeeeeeeet. Vilka ögon. Jag smälter. Nu är jag hög på ett lyckorus som spridit sig genom hela kroppen. Jag kommer ju inte kunna somna idag. Speciellt inte när jag vet att Sophie är ute och svirar. Pratade med henne precis och hon insisterade att jag skulle korka upp en vinare och följa med ut. Jag sa att jag lovade att ta ett glas för henne och sen se om jag pallade med utgång. Så nu sitter jag här med ett glas vitt vin och vill bara skriva av mig med min lycka. Men vi får se... One step at the time som sagt... Men who am I kidding??? Klart jag ska ut !!!  Ni känner väl mig??? UTGÅÅÅÅNG!!! =)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0