Livliga nätter om man sover med mig! =)


Såja.. Då var det söndag igen. Det är alltid söndag tycker jag. Helgen har gått fort som vanligt, fast att jag jobbat. Det blev tredje helgen på raken och jag har två kvar innan jag kan njuta av lite helgsledigt. Men det e ändå schysst som fan. Sparat pengar som in i. Jobbar och tjäner fett med pengar (Ob-tillägg 100%) samtidigt som jag inte gör något speciellt på helgerna. Ingen utgång, ingen bio och ingen äta/ dricka ute. Så förhoppningsvis kommer den fattiga studenten i agusti/ september månad inte vara den där fattiga studenten detta året.  Skönt!

Helgen har som sagt varit mycket lugn. Körde direkt hem till M igår efter jobb. Va så otroligt trött så jag gick nästan och la mig direkt. Han kröp ner brevid när filmen som han såg var slut. Haha.. Sjuk sak som hände. Jag är ju mycket så här med att gå och prata i sömnen. Jag har jagat spindlar på golvet, hittat kackerlackor i påslakanet och stått i sängen och smällt flugsvärmar övenför huvudet! Och i natt var det dags! Haha.. Stackars M som blev helt förvirrad. Jag drömde att han inte andades. Så jag försökte få liv i honom. Jag ropade och rysste om stackarn! Haha.. Till slut vaknade han och skrek typ va håller du på med och då vaknar jag till liv och är först en aning smått förvirrad men sen kommer jag ihåg vad som hänt. Haha.. Sjukt..

Så, det var helgen det... Imorgon är det måndag och jag är ledig! På tisdag med för den delen. Det ska bli skönt! Inga planer. Bara ta det lugnt. Om det blir någolunda väder ska jag till stan. Hittade ju inget kul i fredags men då var jag inte på humör heller. Vädret va äckligt och fuktigt. Men nu i dagarna hade jag tänkt mig på ett andra försök. Vill hitta något att ha på mig när jag ska till Karin på jobb på onsdag. Vi är några jobbpolare som ska grilla och dricka drinkar. Jag och Karin har redan planerat in i minsta detalj. Vi ska dricka mojitos, caprinihas och margaritas (Lägg märke till pluralis ;-) ) Plus lite rosévin om vi får ner det me =) Så det kommer säkert att blir bra. Sen ska vi bjuda Björn på Whiskey och supa honom under bordet. Brian ska vi nog me kunna fylla. Hihih..Fast med den mängd alkohol som vi planerat att dricka så är det kanske vi som går och lägger oss först. Vi får se! To be continued :-p


Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömde att du ska va med mig o Frida imon!

2008-08-10 @ 23:18:23

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0