It´s gettin´serious...

Sådär ja! Då va 3 dagar av 7 gjorda. De har faktiskt svischat förbi i rasande tempo. Lite kaotisk blev dock gårdagen. Skulle jobbat morgon med en store support men där kom ingen! Så jag fick snällt klara mig själv till klockan 10. Men det gick bra. Det är inte bara jobbe dagarna som går fort. Mitt "förhållande" med M känns mer och mer som ett förhållande fast att det inte är det. Eller vi har inte pratat om det i alla fall. Han var inne på jobb idag och hälsade på en liten stund. Tyvärr hade jag mycket att göra så vi hann inte prata så mycket. Igår frågade han om jag ville följa med till stockholm och bo hos hans pappa en vecka när han har semester. Planerna var då att vi även skulle köra inom Kristianstad och sova där någon natt. Han nämnde även igår att hans killkompisar var väldigt nyfikna på mig och frågade när de skulle få träffa med. Det betyder ju att han pratat om mig (!), vilket jag tycker är positivt =) Vi har även bestämt att vi inte ska dejta någon annan. Så lite seriöst börjar det nog bli. Vi får se, vi får se. Får nog dock hålla upp att skriva lite om honom nu så att ni inte blir trötta på det. Han är allt jag skriver om nu för tiden ju.

Igår fick jag även höra en MYCKET överraskande och framförallt GLAAAAD nyhet. Men jag kan inte säga vad det är. Men jag är så himla glad för den i alla fall. Ni får veta i sinom tid. =)

Nu ska jag snart träffa Frida. Det blir en sväng på Möllan. Skulle bli en bakad potatis men jag åt lite pasta innan så nu är jag inte så hungrig längre. Men vi har en del att prata om i alla fall. Så nu får jag väll hoppa in i duschen. Hoppa in i duschen!? Varför säger man så? Man HOPPAR ju aldrig in. Jeje.. What ever. Pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0