I blogg-bitchernas värld!

Har spenderat morgonen med att läsa olika bloggar. Hittade en överbra sida på Nils blogg (storstadspojken.se). http://www.glife.se/Bloggkommentatorerna. En skitbra sida där de här tjejerna kommenterar det folk har skrivit på sina bloggar. Skit kul att läsa. Sen att det har länkar till alla möjliga bloggar på sin sida är ett plus i kanten. Det är helt otroligt vad läsare de här tjejerna som bloggar har. Ta till exempel Engla, Blondinbella, Kenza, Kissie och Stina-Lee. Phuu.. Vad kommentarer de har. Det är egentligen ganska så kul att jämföra deras sidor. De är i princip likadant uppbyggda där de skriver om skolstart, shoppingfynd, fikapauser med bästisen och dagens outfit. Ibland kan de klämma in minimala inlägg om orättvisor i världen och anorexi, om man har tur. Inte för att jag har den mest seriösa bloggen där jag skriver om krig och hungersnöd. Nej då.. Men jag utger mig inte heller för att vara en förebild och jag kämpar verkligen inte för att locka till mig läsare på min sida. Jag skriver för mig själv (och för att mina närmsta vänner hotat mig med läskiga hot om jag slutar ;-) ) , för att samla ihop mina tankar kring olika ämnen och få utlopp för diverse känslor. Jag hade inte kunnat skriva en stor blogg med tusentals läsare. Gud vad jobbigt det måste vara att ha stenkoll på vad man skriver, att väga varje ord och analysera det så det man skriver inte tolkas fel, eller gör någon annan upprörd. Men men.. Åter till de här "proffsbloggarnas" sidor. Dagens outfit gillar jag! Alltid lika kul att se deras pinnsmala kroppar klädda i något extra tight som pushar upp de gigantiska brösten upp till hakan. De ser nästan exakt likadana ut med! Smala, snobbigt klädda, låååångt LÖShår (Fast blondinbellas hår är faktiskt the real thing!) , långa lösnaglar (Fast blondinbellas naglar ÄR faktiskt äkta, hon har bara förstärkt dem med akryl!) gigantiska bröst (Fast Blondinbellas..... Ja, jag antar att blondinbellas är äkta i det här avseendet med). Och vad är grejen med de här konstiga namnen???
Kenza, Engla, Stina-Lee, Blondinbella och Kissie


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0