Frågestunden avslutad

Gud vilka kluriga frågor ni ställde .. Speciellt DU Johanna :-p Men men... Alla frågor får ett svar..

Va gjorde du igår? :) Jag vet inte vad du ska ah för skor på lördag va ska du ha för skor? Hihi
Jag gjorde inget speciellt igår. Jobbade och va sedan med M.

Hur många har du haft sex med? :P hahaha
Ja du Johanna. Klurig! Den här frågan tackar vi för. Jag har haft sex med tillräckligt många för att veta vad jag vill ha och inte vill ha ;-)


Hur jobbar du i helgen?? :)
Jag jobbar lördag 10-15 och söndan 15-21.15

Hur många ggr har du spärrat ditt kontokort o hur många mobiler har du tappat ute? :P
Haha.. Den här var också klurig. Ungefär som sex frågan där svaret är alldeles för många ;-) (Läs med en rejäl portion humor!) Spärrat kontokortet har jag nog gjort 4 gånger. Mobilen har jag tappat 2. Men det var ett tag sen nu (peppar peppar!). Har kanske mognat? =)

Varför började du skriva blogg ?
Allt började egentligen med att jag var så otroligt frustrerad, arg och besviken så det kändes bra att bara få skriva av sig lite. Den där fortkörningsboten på 2000 spänn när jag inte hade några pengar var en riktig boost för bloggandet!

Sådär ja! Då avslutar vi den här otroligt givande frågestunden. 5 frågor fick jag ihop. Det var inte illa! =)

*Pussis*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är för go du :) Puss

2008-08-17 @ 21:10:59

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0