Frågestund - Den nya trenden i bloggvärlden!

Jag har upptäckt en ny trend i bloggvärlden! Begreppet frågestund har introducerats i allt fler bloggar. Bland annat i blondinbellas och hennes storstadspojkes. Det är en chans för de som läser bloggen att fråga allt vad de vill om bloggarens liv. Det kan gälla allt från kärleksliv till värderingar. Vill ni ha en sån? Känner ni mig inte tillräckligt? Undra hur många frågor jag lyckats skrapa ihop? Hmm.. Låt mig analysera lite.. Sara vet redan allt om mig, Frida med.. Louise? .. Tjaa.. kanske.. Johanna pallar inte ... Haha.. Tjaa.. Kanske 2 frågor? Kan vi slå 2 frågor? Ah vi kör!! (Ni får lov att vara anonyma ;-p )


FRÅGESTUND!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte vad du gjorde igår...Va gjorde du igår? :) Jag vet inte vad du ska ah för skor på lördag va ska du ha för skor? Hihi

2008-08-14 @ 14:01:25
Postat av: Johanna

Hur många har du haft sex med? :P hahaha

2008-08-14 @ 17:12:34
Postat av: Anonym

Hur jobbar du i helgen?? :)

2008-08-15 @ 08:49:23
Postat av: Lisan

Hahaha...jag tyckte Johannas fråga var ball :D Men, jag har 2 frågor.. Hur många ggr har du spärrat ditt kontokort o hur många mobiler har du tappat ute? :P

Postat av: Elleeee

Varför började du skriva blogg ? =) hehe

2008-08-16 @ 15:49:35
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0