En sååå rolig kväll!

Guuuud vilken kväll! Haha. Var ska jag börja? Blir tårögd av skratt och lycka bara jag tänker tillbaka på gårkvällen. Kvällen började med en helt fantastisk middag i vääääääldigt trevligt sällskap. Förstår inte att jag aldrig umgåtts med de här människorna tidigare för det klickar så himla bra. Jag och Karin drog i alla fall ut senare under kvällen. Vi drog till Etage. I och med att inträdet var gratis bestämde vi oss för att börja natten med en drink i baren. Där träffade jag den här ööööverheta telenor försäljaren som hjälpte mig och mamsen en gång i somras när hon skulle ha en ny mobil. Han flirtade som fan och efter många om och men fick man ju reda på vad han ville. Han ville ha hem mig till sin, som han sa, överfeta lya i västra hamnen. Men inte jag inte! Jag vet vem jag vill ha och när jag vill ha honom. =) Så han tröttnade väl på mig och drog vidare. Det gjorde jag och Karin också. Vi drog till dansgolvet. Väl på dansgolvet upptäckte vi att vi inte var vidare berusade. Helt plötsligt från ingenstans får jag för mig att jag jag ska fixa en kille som bjuder oss på dricka. Haha.. Jag har aaaaaaaaaaaaaaaldrig gjort det innan. Men sagt och gjort. Jag raggar upp två stackars stockholmare som står i baren och de bjuder oss på vars en cider. Sen kommer den här översnygga (korta) killen och stöter på Karin. Karin börjar konversera med honom och den blir nästan det sista jag ser av henne den kvällen. De gör absolut ingenting men det pratar väldigt mycket och har bara ögononen för varandra. Fine tänker jag.. Jag får väl fortsätta där jag börja. Det gick ju bra med stockholmarna! ;-) Så jag raggar dricka i baren igen. Den här gången en redbull vodka från en väldigt berusad man (pojke) på 23 år. Men jag ville ju bara ha lite sällskap. Och när vi står där i baren, hör och häpna, kommer en stortuttad blondin på ungefär 35 år fram tilll mig, lägger händerna om midjan  på mig och viskar i mitt öra "du är den absolut vackraste tjejen här ikväll" och går sin väg. Haha.. Där står jag! Med min dricka och utan sällskap. Eller utan någon att diskutera händelsen med! En helt sinnessjuk kväll. Hoppas kvällen blir lika rolig. Tack Karin för en otroligt trevlig kväll. Puss gumsimums!

Kommentarer
Postat av: Frida

haham så ball :D

2008-08-22 @ 10:59:52
Postat av: Lisan

Hahahaha....ja, verkligen! Så sjukt ballt :D Men, vem är det du vill ha???! Nyfiken :)

Postat av: Anna

Jag vill ha min drömprins! =)

2008-08-22 @ 22:08:21

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0