Börjar så smått att göra sig hemmastadd

Nu är jag hemma i Kristianstad igen. Så himla skönt. Var hemma i Malmö igår och plockade ihop mina saker och packade mina kläder. Helt plötsligt fick jag ett ryck. Nä nu vill jag komme hem! Och det rycket passde ju väldigt bra då jag är ledig i tre dagar. Så jag tog mitt pick och pack och körde hem. Väl hemma i Kstad började jag pulalite med blommorna. Några som dött och några som var halvdöa. Men som tur var hade jag förutsett det så jag hade minsann med mig lite nya. Åkte till ICA för att fylla på det mat-ttomma kylskåpet. Handade för 500 spänn.. Eller nej. 600! Kassörskan luradepå mig fyra trisslotter då man fick en blomma om man köpte det. Haha.. Lättlurad? Jag? JAPP! Har för övrigt inte skrapat de än så ni kanske läser en miljonärs blogg. Jag köper aaaaaaldrig trisslotter. Men nu tyckte jag det va kul och jag behvde ju en extra blomma.. Hmm Tecken?? ;-p

Nu sitter jag här med en kopp te framför datorn och laddar inför dagen. Har hittat världens godaste te förresten. Mango, passionsfrukt och caramel. Muuums. Det fick ju bli te för man kan ju inte dricka kaffe utan Soffan =) Det blir en sväng på stan idag. Vill handla lite nya saker till mitt badrum. Lite myspys saker och en tvättkorg. Sen ska jag ju inte sticka under stolen med att jag kommer att gå in i kläderbutiker med. Måste ju fräscha upp sin höstgarderob lite =) Blir förmodligen en fika med Jenny sen. Hon skulle plugga nu på förmiddagen men kunde träffas på eftermiddagen sen. Så det ska li kul. Längesedan vi träfades. Nu ska jag byta lakan och sen göra mig i ordning för staden. Vi hörs säkert sen. När man är ensam i Kstad finns all tid i världen att blogga. Gud så skönt. Himla avkopplande!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0