2 roliga dagar framför mig!

Fortfarande i Kstad. Hur underbart som helst! Har precis duschat och sitter här halvnaken i soffan med en kopp te framför mig. Det är först nu i slutet av sommaren som jag insett hur MYCKET jag älskar min lägenhet. Jag njuter så av ensamheten och att bara vara själv och tänka. Det är så otroligt skönt. Visst har jag uppskattat mammas och pappas "gästvänlighet" med lagad mat, tvättade kläder och uppassande. Men jag är faktiskt vuxen nu. Jag klarar och framförallt VILL göra alla dessa saker. Jag menar nu inte att jag endast slappnat av och blivit upppassad när jag varit hemma utan jag har givetvis hjälpt till med diverse saker. Men jag är så glad att jag  är "hemma" igen. Men nu ska jag snart köra till Malmö igen. Ska på tjejmiddag hos underbara Emmie. Vet inte riktigt vad det bjuds på så det ska bli spännande. Otroligt trevligt sällskap med så det ska nog bl en lyckad kväll. Jag och Karin (föroppningsvis fler!) ska sen dra till Etage och svänga de lurviga, och ja, de ÄR lurviga. Men det ska vi ändra på sen ;-p

Imorgon ska jag med Emmie och Anna på "Hilton fest". Det är Emmies ex som hyr hotellsviten på Hilton hotell i Malmö. Varit där en gång innan med med Zanna och det var så otrooooligt lyxgt. Går inte att beskriva. Allt jag kan säga är att det bjuds på ALLT och i OTROLIGA mängder.  Ska försöka komma ihåg att ta med digitalkameran så jag kan dokumentera så ni får se :-)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh fan va ball!! Du MÅSTE komma ihåg kameran!! :) Ha så skoj!

2008-08-21 @ 21:58:34

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0