Tuff natt

Godmorgon!

Ganska precis uppstigen då jag haft sovmorgon. Himla underbart. Sov till 9.30. Hade riktigt svårt att somna igår kväll. Min hals som spökar. Den kliar och är väldigt hostig. Känns som jag är torr i halsen och inte duckit en droppe vatten på fera dagar. Riktigt jobbigt. I alla fall när man ska försöka somna och måste hosta och dricka hela tiden. Vaknade även mitt i natten av en hostattack. Trodde jag skulle kvävas. Shit va jag hostade.

Nu sitter här i min morgonrock och halsen inlindad i en scarfs. Har även en kopp té med honung brevid mig. Skönt för halsen.

E annan läskig sak som hände i natt var att jag drömde (ja det hoppas jag i alla fall!!!) att det stod en person bredvid mig och tittade på mig när jag sov. Fyyy vad mitt hjärta slog då innan jag hittade strömbryaren till lampan. Det är inte första gången jag drömmer det här men det är lika läskigt varje gång. En annan psykodröm som återkommer ofta är att jag har kryp i sängen. (Förutom män då ;-) ) Det kan vara allt från skalbaggar och spindlar till en flugsvärm som flyger över mitt huvud.. PsykoAnna.

Nu ska jag äta frukost. Puss hej

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0