Tröjan luktar grillat

Vilket underbart väder det har varit den här veckan! Har spenderat mesta av dagen ute i det härliga vädret. Sophie har liksom övriga dagar den här veckan varit en stor del av min dag. Vi började klockan 10 imorse att skriva projekt arbete. Mellan klockan 16 och 17 var jag hemma en sväng och åt och sedan bar det av till Sophies (huset mitt emot) place igen. Där drack vi kafe och snackade en himla massa skit. Vi löste även korsord och jag lärde henne hur man löser sudukko. Hur gamla var vi nu igen??? Vi delade även på en 33:a starköl. Tack Martin! =)

Sophie kom med den underbare idéen att vi skulle grilla korv på hennes engångsgrill som hon hade undanstoppad sen förra sommaren och så blev det. Korv och bröd behövde dock inhandlas på ICA. Men hur skulle vi komma dit? Vågade vi köra när vi druckit öl? Ingen av oss ville ta den risken så lösningen blev istället att vi cyklad. Jag har ingen cykel så jag gjorde istället ett tappert fösök att rama Sophie men det gick inge bra alltså. Hahaha vad vi skrattade. "Cyklade" förbi Krebo där det satt massor av människor och festade och de fick sig nog ett rejält skratt! Jag var som sagt ingen höjdare på det här med att rama så vi bytte plats. Det gick betydligt bättre!

När korven var inhandlad tog vi oss ett glas vin och grillade den på den gemensamma balkongen i mitt hus. Marshmallows stod även på menyn. Vi fick sällskap av Adnan och Oscar som kom ut och snackade ett par ord med oss. Vi blev bjudna på bowling och fest nästa onsdag när det är valborg. Då blir det party. Kvällen avslutades i soffan hemma hos mig med sex and the city.

Nu är det sängen som gäller. Ska ha gäster klockan 9 imorgon bitti så det gäller att man är på hugget ;-)
Sleep well... Kiss kiss


Kommentarer
Postat av: Ida

Vicken fin blogg du har gjort =)Nu har ja minsann länkat dig från min blogg så AAALLA kan se att ja minsann känner dig ;)
Poss/IDa

2008-04-24 @ 15:05:18
URL: http://www.mittlivsomida.blogg.se

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0