Ooo.. Jag e kääääär!

Nämen herregud vilken underbar liten varelse jag träffade igår. Alexander hette han och var 5 veckor gammal. Var på tjejmiddag hemma hos Sofie och där var han. Han var hos mig en lång stund och jag fick faktiskt honom att somna i min famn. Moderskänslorna flödade ut ur kroppen!!! Men ack så långt jag är ifrån det då! Barn.. Haha.. Kan man skaffa det ensam? Eller hur var det nu ett barn blev till?

Skriver med ikväll och berättar om helgen när jag är hemma i K-stad igen. Och JA (!!!) , jag lovar att köra i laglig hastighet!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0