Om solen, träning, helgen och kommande dagar i Kstad..

Herregud, vad är det som händer? Har vädret fått fnatt? Det var väl Sverige vi levde i? Vad har hänt med det ostadiga vädret och alla regndagar? Missförstå mig för guds skull inte. Jag äääälskar det. Det är så himla underbart! Idag efter skolan var jag och Sophie nere i stan och åt lunch. En bakad potatis på grafitti café (Jajemen! Vi har det i lilla Kstad med ;-) ) Solen värmde på så in i vassen, att jag fick strippa av mig min varma skinnjacka. Satt där i bara linne och jag frös inte ens liiiite. Helt underbart var det. Jag och Sophie firade att vår powerpoint redovisning imorse gick så himla bra. Vi va bäääääääääääst!! =) Så istället för att fira med skumpa (Man kan ju faktiskt inte dricka vaaaarje dag ;-) ), skämde vi istället bort oss med att slippa laga mat.

Vad har mer hänt idag då? Inte så mycket faktiskt. Vi har haft livliga diskussioner om vi ska träna ikväll eller inte. Jag föreslog att vi skulle spela kubb istället för att träna, men Sophie nappade inte riktigt då hon inte ansåg att det innebar tillräckligt motion. =) Min motivation till träning ligger inte på topp för tillfället. Måste verklien komma igång på allvar igen. Minst 3 ggr i veckan i alla fall.

Ni får ursäkta att jag skriver som en kratta. När jag ska skriva fort så hinner inte tangenterna med och missar vissa bokstäver. Ser det nu när jag läser igenom. Rättar till det jag ser men jag har missat en del ser jag på andra inlägg jag skrivit.

Helgen sa jag att jag skulle berätta lite om. I fredags blev det ett impuls besök på möllan i Malmö. Drack öl med Frida, Lavve och Tezz. Trevligt trevligt. Mycket folk.. Dock brist på heta män. Men vi klarade oss. Livet kretsar ju faktiskt inte runt de här märkliga varelserna,dock är de ju väldigt trevliga att titta på.

I lördags var det Sofies tjejmiddag som gällde. Hur trevligt som helst. Underbar mat och gott sällskap. Vin blev det till maten så det har verkligen inte varit en vit helg om man säger så. Några fylle-sms hann jag också slänga iväg. Onödiga men inga jag ångrar.


På onsdag ska jag och Sophie bowla men några män från mitt hus. Sen ska vi festa till det med dem o sen e det kåren som gäller. Ser verkligen fram emot det, eller hur älsklingen??! =)


Kommentarer
Postat av: Hon, din tönt-granne :)

Lätt!! Vi kommer att rocka skiten ur kåren - Såklart!!! :D

2008-04-28 @ 22:15:25
URL: http://lindasophiie.bloggspace.se
Postat av: Anna

Jäääääääääääääääääääääääääääääh!!

2008-04-28 @ 22:20:25
URL: http://minegenlillablogg.se
Postat av: Ex-Ida

Ha, jag måste berätta för dig att det första Grafitticaféet i Sverige startades faktiskt i Kristianstad 1985... Det drivs ju som ett franchiseföretag och ägarna till detta är bosatta här i stan =) !! Kram på dig!

2008-04-29 @ 08:27:58
Postat av: Anna

Haha! Jag får be om ursäkt till Ida då. Grafitticefé grundades i kära Kristiastad. Naturligtvis gjorde det det. Tack för du gjorde mig uppmärksam på det.

Och sen vill jag även tacka alla de söta människor som är inne och läser min blogg fast att ni inte skriver något. STOOOOR PUSS och KÄÄÄÄRLEK till er!!! ;-)

2008-04-29 @ 10:54:36
URL: http://minegenlillablogg.se

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0