Njuter i fulla drag..

Gokväll!

Precis hemkommen från Sophies place. Idag blev det inget kaffe. Idag blev de hårfärgning som stod på schemat. Hon ville färga sin utväxt och som den goda vän jag är, ställde jag självklart upp att agera frisör. Jag varnade henne att jag aldrig gjort det här på någon innan, men hon backade inte så då gjorde ju inte jag det heller. Måste påpeka att hon aaaaaldrig fått röra mitt hår. =) Håret blev jättebra. Riktig snygg färg.
Efter det la vi oss i soffan och halvkollade lite på tv. Desperate housewives...

En superdunder dag idag med! Härligt vår (sommar? ) väder. Ännu varmare idag! Var i skolan på föreläsning om vetenskaplig metod och sedan var vi på grupphandledning med vår B-uppsats.

Efter skolan drog jag och Sophie ner till stan och drack kaffe o åt glass i solen. Satt en stund på lilla torg och spanade in allt från gamla klimakteriekärringar med hairextentions till vrålheta karlar i sina bästa år (29-35). Köpte även massor av jordgubbar som skall avnjutas imrgon när vi har lyxdag. Okej lyxdagen börjar i och för sin inte förrän kl 13 vid middag när vi varit på gymmet och skrivit klart på vår B-uppsats. Men efter det! Jordgubbar o skumpa!!

Bortåt kväll, vid 18-tiden, ska vi grilla med grabbarna i mitt hus. Eventuellt (!?) spela kubb om jag får bestämma, och det brukar jag ju få ;-)

Nu får det vara bra för idag. Får se om jag hinner skriva nåt inlägg imorgon mellan skumpan, ölen, drinkarna och vinet... Ni kanske rent ut av får läsa ett fylleinlägg.. Ni kan ju hoppas i alla fall. Då avslöjar jag mina innersta hatobjekt, känslor och hemligheter ;-)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0