Ipren, min allra bästa vän!

Okej, jag vill börja med att varna alla känsliga läsare...

Jäklar vilka menssmärtor jag haft idag alltså... (Haha.. Jag går i dina fotspår Louise och tjötar om mens på min blogg ;-) ) Körde hem från Kristianstad och när jag kommit halvvägs ungefär så känner jag hur smärtan lurigt börjar närma sig. Ingen hit att få det när man kör alltså. Höll ju nästan på att köra av vägen så ont jag hade.
När menssmärtorna är så pass illa som de var idag, kan ni tro att jag hatar män ännu mer än vad jag gör i vanliga fall (Och det är inte lite det ;-) ) Jag skrek och svor åt de manliga bilisterna som körde om mig. Jag hade velat "raca" ifatt de men vem f*n vågar det när man fått fortkörningsböter 4 dagar innan. Jag påminns om kvinnans usla lott i livet med mens och att föda barn.. Usch fy fan vad det är orättvist. Och ni män bara glassar förbi, tror att ni är guds gåva till kvinnan (hahahahahhahah!!!!!!), behandlar oss som skit och får dessutom mer lön för lika arbete..

Gud alltså! Humöret är inte på topp idag alltså..


Love to my sisters!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha....d e rätt Nettan :D Bloggen e ju hur underbar som helst att bara skriva av sig sin smärta! Oavsett om det gäller mens, killar, pengar eller vad som helst :D *Puss på daj gumms*

2008-04-25 @ 13:04:22
URL: http://lisan82.blogg.se/
Postat av: Lisan

*Hahaha*....när jag precis skr förra inlägget o kommer tbx till din första sida..så är där reklam för tamponger ---> "Mens?
Använd en tampong som hjälper din kropp när du har mens. Läs mer!"

2008-04-25 @ 13:06:17
URL: http://lisan82.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0