Finns det någon möjlighet......?

Alltså jag glömde att berätta innan... Idag när jag sitter i högskolans cafeteria ser jag en lååång man som handlar något. "Man-galen" som jag e, tittar jag ju. Om jag inte har heeeeelt fel mig så kan jag svära på att det var Malmö FF:s förra målvakt Mattias Asper. Finns det någon som helst möjlighet att han läser på Kristianstad Högskola? Det var i alla fall vääääldigt likt. Jag googlade honom och fick upp att han föddes i Sölvesborg, vilket inte alls ligger långt ifrån Kristianstad. Någon som vet vad han sysslar med nu för tiden? Kan jag ha sett rätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla i katalogen på first class...

2008-04-29 @ 08:28:49
Postat av: Anna

Aaahh! Smaaaart! Sagt och gjort! Det var han. Tuff va, Lisan??? ;-)

2008-04-29 @ 10:48:42
URL: http://minegenlillablogg.se
Postat av: Lisan

*Hahahaha*...ja, lite tufft var det ;) Men, det hade varit ännu mer tufft om det hade varit Sandqvist :P

2008-04-29 @ 18:02:17
URL: http://lisan82.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej Anna!!
Hoppas allt bra med dig. Han står faktiskt i mål i Mjälby i superettan nu.. Kram...

2008-04-29 @ 19:08:12

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0