Dränkte mina sorger... men ack så kul det blev till slut!

Missade att berätta att jag och Sophie tog tillfället till akt att öppna en vinare i söndags efter mitt möte med konstapeln. Vi kände att det var ett utmärkt tillfälle att återinföra vinandet efter tre veckors uppehåll då vi haft praktik. Vars en stor capriniha och en flaska vin. Dränka sorgerna var målet! Minnena om förlorade mobiler, tjocka poliser och kräk till män skulle snart vara ett minne blott!

Så där myser vi i soffan med ett glas vin och humorprogremmet pyjamas (som vi för övrigt skarattade röven av oss åt) i bakgrunden. Vi traggar på som vi brukar göra och Sophie bestämmer sig för att gå ut på balkongen och ta ett bloss. Rätt som det e skriker hon med andan i halsen åt mig att komma. Jag kutar ut och följer med blicken hennes pekande finger. DÄR, i huset mitt emot är belysningen på full speed och ett par ligger och har sex o soffan. Haha.. Ni kan tro att det var himla kul efter en flaska vin. Så vi fick en live sexshow mitt framför ögonen på oss. Man får ju nöja sig med det lilla ;-) I alla fall.. Vi tog tiden och det hela höll på i 4 minuter. För övrigt var det ett väldigt tråkigt sex, dåligt med variation.

Studentlivet måste jag slå ett slag för alltså! Visst är det mycket blod, svett och tårar inför tentor och uppsatsskrivande men oj så härligt det kan vara också! Speciellt när man har en supergranne som heter Sophie =) Sophie och jag är otroligt lika på många sätt och vis och har upplevt ganska liknande missöden med män också. Hon är min stöttepelare och det känns otroligt skönt att ha henne vid min sida. Puss på dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Soffiplopp

hahaaa jäää we rock bejbi :) faan va kul det var i söndags, skrattar fortfarande när jag tänker på det!! :) Sugen på vin ikväll? :)

2008-04-22 @ 19:41:36

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0