Följ med mig på promenad

Efter tabletten gjort verkan och jag var trött på att plugga matte blev det en timmes promenad i det fin fina vädret. I lugn takt. Märkte ganska så fort att farten blev för hög då hostan gjorde sig påmind och slemmet satte sig på tvären efter 10 minuter. Det blev till att ta det lite lugnare. Tog med mig kameran som sällskap.

Redo för prommenix!


On my way men på vilket håll?


Håll i hatten för här blåser det!


Underbar natur att promeneri i på Näsby




Till slut blåste hatten av


En del av högskolan från långt håll...


... och från lite närmre


Hemma igen


Söta gården

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmm, har sagt att jag ska tatuera mig när vi fått skattepengarna. Men vi får se :P

2009-03-17 @ 19:54:17
Postat av: Lisan

Såååå mysig väg att promenera på :)

Postat av: Anonym

Hur mår du idag?

2009-03-19 @ 16:26:28
Postat av: Anna

Jag mår ganska okej nu tack. Vem det nu än var som fråga ;-)

2009-03-19 @ 17:31:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0