Jag skrattade så jag grät

Jag skrattade så att jag grät i bilen idag. Jag lyssnade på NRJ och de spelade upp deras wake up call från igår. HYSTERISKT roligt. För er som inte vet vad  wake up callet är och innebär så är det en busringening  som programledarna Knappen och Hakim ringer varje tidig vardagmorgon. Man kan anmäla sina vänner/kollegor/vem man vill på hemsidan och igår ringde de en stackars kille som varit på ungdomsmottagningen och lämnat prover för skönssjukdomar. Knappen ringer då upp den här killen och låtsas vara en urulog som säger att han möjligtvis har en bakterie som heter**** ? . För att ta reda på om den här bakterien är elakartad kan han undersöka sig själv. Den på hittade läkaren (Knappen då) säger till den stackars killen exakt hur han ska göra så som att titta i urinröret, klämma hårt i penisen, göra helikoptern och slå den i vasken för att se om det gör ont. Och det här gör han i direktsänning i radio!! Haha.. Man hör hur han daskar den i vasken. *Dunk, dunk*. Hahahahahhaahah.. SHIIIIT vad taskigt. Fyyyy fan!! Haha.. När han gjort allt det här så avslöjar då Knappen sig och att allt var påskämt och alla får sig ett gott skratt. Till och med den stackars killen som gjort de olika experimenten med sin penis. Han kläcker till slut ur sig att det var svårt att göra det här för att han är hos sin mormor! Hahahahahhahahahahahaha!! Guuuud vad jag skrattade. Tårarna sprutade i bilen. Humor på HÖG nivå!!! =)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0