Sprit och sex! De rätta ämnena att blogga om.

Haha.. Sprit och sex var det ja. Något som vi inte verkar kunna få nog av. Jag tycker det är kul att gå in på statistiken och kolla hur många det är som läser bloggen. Och det var precis det jag gjorde för 5 minuter sedan. Det var ett inlägg som skjöt i höjden och hade mer än dubbelt så många läsare som de andra. Och det var just det här inlägget jag kallade "Hur många på din msn lista har du haft sex med?" som var så himla poppis. Jag klandrar inte er, jag är själv himla nöjd med inlägget så det var kul att ni läste. Dock inte lika kul att ingen kommenterat. Jag hade ju hoppats på lite siffror som svar ;-) Kanske ska man börja ha snuskiga rubriker som "Jag söp skallen i bitar i helgen" eller  "Orgasmens härliga stund"
Sex säljer eller hur vad det nu? 

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0