Söndag

Gokväll!
Ett litet kort kvällsinlägg kan jag väl bjuda på. Gjort lite ändringar då jag fick en del klagomål igår att det var svårt att läsa. Det blev lite bättre va? Ska feta upp stilen på texten lite till med men det gör jag imorgon. Fick för övrigt väldigt mycket beröm igår för min blogg. Kommentarer som "favoritbloggen" togs varmt emot. Tack kära ni =) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och packa väskan inför imorgon. Första dagen på praktiken imorgon. Det ska INTE bli kul. Hmm.. Men men.. Det ska säkert gå bra. Första veckan kommer att gå åt att mest observera och diagnostisera tre elever i deras läs och skriv utveckling Intressant i och för sig men man lär ju inte få så mycket stöd av sin kära praktik kompanjon precis. Hoppas handledaren är bättre än vad jag fick för första intryck. Skriver imorgon och berättar hur det gått...

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0