Pimp my blogg

Hej alla!
Humöret är lite bättre idag så nu ska ni slippa läsa om mina missöden i livet =) Inget vidare att berätta idag. Har jobbat och nu borde jag skriv mina mål som jag har inför praktiken nästa vecka och nästa vecka igen. Men hur kul e det? Nej, jag har istället fått dille på att pimpa min blogg. Otroligt roligt och visst har den blivit fin? Fortfarande lite småjusteringar som att ändra texten lite mörkare här och där så man faktiskt ser vad man läser. Det är ju alltid en fördel... Men till min förskräckelse ser jag nu att www.designadinblogg.se ligger nere för tillfället. Kanske nya uppdateringar? Jaja.. Då får jag väl skriva mina jäkla mål då! Det finns väl en mening med allt? ..........

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0