När spriten går in går vettet ut? Jodå! Jag har bildbevis!

När jag väl börjat blogga har jag svårt för att sluta. Nu när jag tittade i mina bilder kom jag på att jag har en del kul bilder då sprit är inblandat i bilden. Jag tänkte jag skulle bjuda på några sådana här som kan vara rätt så kul att titta på =) Länge leve


Vi börjar här med Petra som inte är helt nykter på den här bilden. Hon verkade inte anse att hon fått nog att dricka ;-) En fontän i centrala Malmö. Nice Petra, nice!


Här kommer jag med ALLDELES för låga jeans för sådana här moves!
 

Vi fortsätter med mig och Sara som hittat en leksak ute på vägen.


En till... Haha. Bruuuuum bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuum,...


Lillen hade så här kul hemma hos Petra efter några glas.


De andra var inte sena med att hänga på på ett eller annat sätt.


Peter målade sig alldeles blå av Saras ögonskugga


Härligt killar! Jag lovar, det hade inte hänt utan alkoholen. Tunga och allt! =)

Sara ramlade i hissen.


Och vad är det med alla dessa pussar? Varför blir man så HIMLA kärvänlig? De bilderna en annan gång i ett annat inlägg... Det här får vara bra idag. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Faaan va skönt att jag inte va med på en ända bild! :) Tack Anna hihi

2008-11-19 @ 10:25:29

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0