Måndagsblogg

Här sitter jag med ytterligare en kopp te. Sophie har precis lämnat mig och trots att jag insisterade på att hon skulle stanna för att jag var pigg gick hon ändå sin väg med ångesten i halsen för att hon inte var i säng i sin vanliga "praktikveckotid" 21.30. Min praktikveckotid är 23.00. Det tycker jag är lagom. Då får jag 7 timmars sömn vilket passar min kropp utmärkt. Så nu tänkte jag borsta mina tänder och se ett avsnitt av one tree hill. På tal om att borsta tänderna. Nästa vecka blir inte rolig. Ska både till tandläkaren och göra cellprov. Inget jag ser fram emot precis. Cellprovet görs på måndag och tandläkaren på tisdag. ÅÅÅÅNGEST!!! =(

Kommentarer
Postat av: Sophie

fortfarande ångest...jag är nu 40 min sen till min kära vän sömnen hahaa Hade ju mat som skulle frysas in å saker som skulle fixas... sen blev jag faktiskt nerbäddad...men så fastnade jag här =) NUUUU ska jag sova! Puss å natti min sköna

2008-11-17 @ 22:11:35
URL: http://lindasophie.bloggspace.se

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0