Lördag kväll

Här sitter jag och försöker få tiden att gå. Blir så otroligt stressad när jag ska göra en sak en viss tidpunkt och inte vet hur lång tid det kommer att ta. Som nu. Ska hämta mams och paps som kommer hem från Gran Kanaria ikväll. Har kollat på Sturups hemsida och planet beräknas landa 20.40. Det är alltså försenat 50 minuter. Men hur lång tid tar det att köra till Sturup? 20-25 minuter? Men hur lång tid tar det att köra med det här otroliga taskiga väglaget? hmm.. Svårt. Och sen ska man ta hänsyn till bagageutlämningen med... Funderat på att köra klockan 20 så jag är i god tid så de slipper att stå o vänta. Kan ta med mig en av de tre böcker som vi ska ha läst till på onsdag. Hmm.. Men klockan 20 känns ändå lite väl tidigt. Ah! 20.15 blir det. Så en halvtimme framför tv:n nu.. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0