Kuk-kod och pimp my potatis!



Ja, ni. Den här bilden säger egentligen allt. Jag behöver inte skiva mer. Haha.. Helt galna dagar har jag haft i Kstad med mina kära väninnor. Sara och Frida var ju på besök och kollade in den nya lyan. Jag hämtade dem på stationen igår och så körde vi hem tillsammans idag. Den här bilden beskriver mycket bra hur vi haft det det här senaste dygnet. Roligt, galet och såååå underbart kuuuul. Eftermiddagen igår inleddes med en liten välkomst drink. Sedan bjöds det på middag då min kära granne och vän Sophie presenterades för mina Malmö vänner. Man kan väl säga att det klickade? Eller från mina Malmö vänners håll i alla fall. Har inte pratat med Sophie idag men jag tror att det var ömsesidigt. Middagen blev sedan till en förfest som senare fylldes på med folk. Patrik, Oscar, Johan och "han i rött" tittade förbi en stund och drog med oss till förfest nr 2 i mitt gamla hus. Där var det dennis som hade fest och den var ju lite sådär. Sura brudar som glodde skitt när vi kom så vi pyste ganska så fort igen. Den var där den här bilden är tagen. Det var där Sara ramlade i hissen. Jo, hon gjorde faktiskt det. Och det var hystersikt kul! Och ännu roligare skulle det bli...................... Haha.. Och även här var det Sara som stod för underhållningen =) En bild säger mer än 1000 ord? 
 
På väg till kåren skulle vi gåden "snabba" och lite "riskabla" vägen till kåren. Det handlar om en genväg påMAX 1 minut. Men med höga klackar och med lite alkohol i kroppen tyckte vi det var en bra ide att ta den här vägen. Sophi och jag varnar resten av sällskapet att vara försiktiga men innan vi ens sagt slutet av meningen liggar Sara där i leran. Och hahahahaha VAD KUL DET VAR!!!! Hennes fin fina rosa (vad var det nu, horskor??:-) ) skor är alldeles geggiga och inte tala om hennes kläder och HÄNDER. Strumpbyxor och kappa är alldeles bruna av den smutisga leran. Hahah.. Det var kul. Det hände en massa galna saker där emellan. Frida tappade sin mobil så batteriet flög ut. Sedan tyckte hon fel kod (Smart frida, SMART!) 3ggr så hon var tvungen att trycka in puk-koden eller kuk-koden som vi tyckte var fantastiskt roligt i det berusade ögonblicket. Vilken kväll, vilken kväll. Idag var va bakis allihopa. Frida var nog på toa och kräktes minst 3 ggr imorse och jag o Sara låg utslagna i sängen och soffan. Klockan 15 pallade vi oss in till stan för att äta "lunch". Det skulle bli thai men de hade "lunch-stängt". Hur faaaaan kan en restaurang ha LUNCHSTÄNGT? Är det inte då de tjänar mest pengar?? Jaja. Vi fattade ingenting. Pallade ner oss till Trendie där jag åt kebab, Frida åt hamburgare och Sara en bakad potatis. Ett perfekt slut på två bra dagar. Det här behövde mitt humör kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så sjukt ball!Han i rött hette Elias :)!

Vilka underbara vänner jag har så jäkla kul vi hade!

2008-11-06 @ 18:55:55
Postat av: Frida

Haha du beskriver det så bra :) bästa dagarna på länge :D förutom imorse för då ville jag dö!

2008-11-06 @ 19:09:11
Postat av: Sara

Ja Anna beskriver d skitbra! Jag skrattar fortfarande...Kan ni pimpa min potatis imon?

2008-11-06 @ 19:14:52

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0