Hur många på din msn lista har du haft sex med?

Pliiiing sa det i msnen. Richard har loggat in. Men vilken Richard? Exkex eller "Dalaplan Richard"? Det var hur länge som helst som ex Richard loggade in på msn. Trodde ett tag att han tagit bort mig. Då ser jag ju inte när han loggar in. Men varför skulle han gjort det? Nej, det e ju sant. Det har han ingen anledning till. Om det är någon som har anledning att ta bort någon från msn så är det ju jag. Då slog det mig. Undrar hur många på min msn lista som jag haft sex med???? Eeeeeen, tvåååååååååå, treeeeeeeeeeeeee... osv.... Ojojoj.. Frida, STÖTTA mig =)


GUUUUD vad länge sedan. Inte den bästa bild på nån av oss.. Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha drar du in mig i skiten :D

2008-11-16 @ 22:05:11
Postat av: Anna

Hahaha.. JA! Det gör jag

2008-11-16 @ 22:23:23

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0