Helt galen kväll...

Den började med en lugn kväll hemma hos Joahnna i hennes nya (för dagen faktiskt) lägenhet. Lite vin, godis och chips stog på menyn och stäningen var allmänt mysig. På något konstigt sätt, jag kommer nu inte ihåg hu, fick Louise (Jo, det var nog hon som påpekade det först) för sig att det skulle vara kul att gå till Mazarin och kolla hur det stället var nu för tiden. Jag nappade först inte men vid lite närmre eftertanke tyckte jag det kunde varit kul. Så klockan 01 började louise göra vid sig med lite hjälpav Johannas gargerob och smink. Lite över 01 ringde vi taxi som tog oss till Mazarin. Och det var ju en upplevelse! Herregud. Jag har aldig känt mig så gammal. Äldst på stället måste vi varit. Guuuud vilket folk. Haha.. Så himla tråkigt där va! Där inne träffade vi Peter, Mandi, Danne och Natajsa. De verkade inte ha särskilt kul de heller. Jag har nog aldrig haft så tråkigt på ett ställe.  Det enda som roade där vart Danne som var allmänt full och sprang runder efter "Cippi" eller vad hon nu hette. Hon som var med i BigBrother en säsong och gillade rosa. Efter en halv timme eller något bestämde jag och Louise att vi skulle dra till Etage istället. Danne hängde på. När vi kom til vid 02 var där ganska lång kö men den verkade gå fort. Ack så fel vi hade. Vi kom in runt 02.30 och där var ju lite roligare. Där var det nog jag och Louise som såg roliga ut då vi förföljde Ola Toivonen (MFF) som också var där. Då va det vi som lekte stalkers. Hahah.. OFFER! Stackars kille. HET som få. Kvällen avslutades på Mc Donalds och jag var i säng 05.30 imorse. =) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0