Hellre göra slut än att stå ut?

Hellre göra slut än att stå ut? Är det så? Den teorin har jag och mina vänner haft angående mitt förhållande med Andreas. Men GUD vad svårt det var då! Ikväll har jag varit med om något som jag upplevde var det svåraste jag någonsin upplevt. Att göra slut med en helt UNDERBAR man som skulle vara helt perfekt! Att göra slut med någon i ett förhållande tror jag ibland kan vara svårare än att vara tillsammans med någon. Och det var ju verkligen inte svårt att vara tillsammans med Andreas. Världens underbaraste, snälla och roliga kille som gjorde allt för mig men som tyvärr inte var menad för mig. Hur jag vet det? Jag kände inget. Jag var inte kär i honom. Medan han sa att han älskade mig kunde jag inte säga det tillbaka och började därför tänka mer på hur jag kände för honom och kom fram till att det inte var kärlek jag kände. Låter så jäkla as töntigt att säga men den tjej som får honom kan skatta sig lycklig. Jag ville så innerligt vara kär i honom och tvivlar till max att någon någonsin kommer att behandla mig bättre än vad han gjorde. Jag tvivlar något så fruktansvärt på om mitt beslut var det rätta och det kommer jag kanske alltid att få leva med. Kanske har jag gjort mitt livs misstag och gjort slut med den mannen som var bäst för mig? Oh, vad illa jag mår. Det här är nästan värre än att bli dumpad.. Usch

Kommentarer
Postat av: Lisan

Ibland måste man göra svåra saker i livet.. ingen har sagt att livet ska vara lätt! Men, det som inte dödar dig, det gör dig endast starkare! Ni kommer båda komma ut som bättre människor från det här och ni kommer inse med tiden att det var det rätta beslutet att ta! Kraaaaaaaaaam


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0