Helgens bravader

Helgen över. Gud vad snabbt det går. Man hinner ju knappt koppla av från det är dags att koppla på igen. Jag vill inte koppla på. Jag vill va av. Eller nej, jag vill föstås inte vara av. Jag vill vara hel. Jag är inte riktigt det nu så jag hade behövt mer tid att koppla va på. Mycket mycket stress. Känner att jag är i desperat behov utav kloning. Imorgon börjar flytten i alla fall. Ett steg närmre, ett moment mindre att tänka på.

Helgen har varit bra. Var på stand-uppå slagthuser i lördags. Så fantastiskt roligt. Värt vartenda öre. Lite bilder







Dags för duschen och sedan parlamentet klockan 20.30. Ha en fortsatt bra söndag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Blonds do have more fun :)

2008-11-03 @ 15:00:09
Postat av: Anna

Haha.. Det tänkte jag inte ens på. Blondies hela högen. Vilket HETT gäng. Ses imorgon i Kstad babe!

2008-11-04 @ 09:47:18

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0