Girls night

Hej!
Är ni arga? Jag har inte bloggat på sjukt länge. Men helt ärligt talat så beror det på att jag har haft praktik och varken hunnit eller orkat. Det tar så ofantligt mycket energi med de här socker-höga barnen som springer omkring och skriker i klassrummet. Dagens barn alltså! Det var bättre förr! ;-) Nej men skämt o sido. Otroligt kul och givande men samtidigt så otroligt utmattande.

Ska ha hem tjejerna här ikväll. Eller Nettorna rättare sagt. Sara, Frida, Johanna och Louise. Har jag berättat det här med "Nettorna". Ah, inte idag i alla fall. Vi ska ha en riktig mys-tjej kväll med taco, godis, chips och sist men inte minst caprinihas och mojitos! Så vi får ju se hur länge "mys" stämningen håller i sig =) När jag stod och förberedde mig nu med att hacka grönsakerna så kom jag på hur trött jag är. Tröttheten slog över mig och jag blev alldeles tagen av känslan. Jag har aldrig känt något liknande. Det var lite läskigt faktiskt. Kändes nästan som om jag skulle svimma. Mysko.. Men ingen vila här inte. Det hinner jag inte. Ska duscha, piffa till mig och fixa resten med maten och mys stämningen innan de kommer klockan 19. Kanske ska hälla upp mig ett glas vin? Hur går det för dig Sophie? Du måste ju varit hemma sen klockan 15 i alla fall så är du inne på andra eller tredje glaset?? ;-)


Här är vi! Det här var den ENDA bilden jag hättade där vi var med alla 5 SAMTIDIGT. Katastrof att man inte har fler sådana här kort! Men det är ju klart, någon måste ju fota =) Det här är i alla fall när vi var i Göteborg och det är, ja, hör och häpna, 4 år sedan! Phuuuuuuuuuuuuuuu... Vad tiden går. Alla va så fina och fräscha. Se på oss nu! Haha.. Nu går det utför.. hahaa.. LOVE YA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh MITT HÅR! Jag får spel jag är gammal o ful nu! Det blir nog fler än en Mojitos!

2008-11-21 @ 17:45:48
Postat av: Sara

Åhh mitt håR! Nu är jag gammal med fult hår!Det blir nog fler än en Mojitos

2008-11-21 @ 17:46:34
Postat av: Sophie

haha jajemen... första flaskan e nästintill tom... haha så jävla gott :) Får ta en dricka-vin-på-vardag-kväll nästa vecka! Har saknat det de senatse 2 veckorna! Hoppas ni har det mys ikväll :) Och förresten tycker jag att ni är MIIINST lika fina nu som på bilden - om inte finare :) puss puss

2008-11-21 @ 19:34:33
URL: http://lindasophie.bloggspace.se
Postat av: Frida

Som jag ser ut :D OMG

2008-11-22 @ 16:01:27
Postat av: Lisan

Mitt lååååååååååånga, fiiiiiiiiiiiina hår!!!! Snyft!

2008-11-24 @ 12:42:31
Postat av: Anonym

Haha.. Alla verkar sakna sitt hår :)

2008-11-28 @ 17:52:34

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0