Fredagsbloggen.

Fredag, underbara fredag. Ingen speciellt som händer man det är ju så skönt det med. Ikväll blir det plankstek och vin med mams och paps. Mams gör den mest fantastiska plankstek och jag ser så fram emot det. Ska även bli gott med ett glas rött till. Inte för att det är så himla längesedan jag drack vin, det gjorde jag i onsdags då jag och Sophie festade till det med lite vardags lyx. Jag är även hel ledig i helgen. Tänk! Ledig BÅDE lördag OCH söndag. GUUUUTT! Vad ska jag hitta på? Jag ska nog upp en sväng i stan imorgon. Har ju tjejernas inflyttningspresent att utnyttja på bolagret. Har även 100 spänn på MQ och 50 på H&M som "måste" utnyttjas. Vad händer mer då? Njaa.. Det blir väl lite plugg då vi har redovisning på måndag och ska redovisa om våra diagnoser vi gjorde på 3 elever under våra praktik veckor. Läste precis ett "förtydligande" om hur vi skulle gå tillväga och blev vääääääldigt förvirrad kan jag säga. Jag var inte det innan men efter det här så kallade förtydligandet blev jag helt lost. Jag har nu ingen som helst aning om vad uppgiften går ut på och hur den ska redovisas. Funderar över att bortse från det mailet och göra utifrån de instruktioner vi fick från början.

På söndag är det alltså första advent. Och med det menas att julen snart är över och vi är inne på det UNDERBARA året 2009. Jo, för det kommer det att bli! Ett helt underbart år där kärleken och romantiken flödar. Tiden kommer inte att gå så snabbt utan man har gott om tid för sin familj, sig själv och sina vänner. Med andra ord gott om tid med sina nära och kära. Underbart. En resa till Las Vegas kommer även att äga rum i Oktober där min älskade väninna Sara ska gifta sig med sin Diago. Naturligtvis ska jag med och vara maid of honor tillsammans med Saras syster Elle Belle eller Emelie som hon säkert hellre kallas =) Det kommer att bli ett underbart år. Inte för 2008 varit ett dåligt år, verkligen inte. Jag klagar inte på 2008. Det har varit ett helt okej år.  Nu kom jag lite utanför ämnet. Känns som jag bara babblar idag. Inte så konstigt kanske då jag bara bloggat en dag den här veckan. Men i alla fall... Det jag ville komma till innan var att jag o Sophi var och julhandlade på Maxi härom dagen. Det blev julpynt för hela slanten, närmre bestämt 500 :-. Lovely. Så nu är det julfint hemma hos mig.

Det värsta jag vet är att läsa bloggar som är för långa så då kan jag ju inte köra den dubbelmoralen att skriva en för lång heller. Så det får räcka för idag. VARSÅGOD! Dagens inlägg där ni fick information om precis ingenting! =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om långa inlägg...tack :)

2008-11-29 @ 13:37:24
Postat av: Emeeelie

Kalla du mig Ellebelle =D

2008-12-02 @ 15:13:50
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0